Σελίδες

Ετυμολογία/Etymology

react : αντιδρώ = τηρώ αρνητική θέση, ενεργώ με αντίθετο τρόπο, ενταντιώνομαι --> συμπεριφέρομαι θετικά ή αρνητικά σε κάποιο ερέθισμα
reaction : αντίδραση = το αποτέλεσμα μιας ενέργειας / δράσης / εναντίωσης


Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

FREEDAY cycling in the RAIN







Ώρα
Αύριο στις 9:30 μ.μ. - Σάββατο στις 8:00 π.μ.

Τοποθεσίαπλατεια Ασωματων , Θησειο *Προορισμος Ν.Σμυρνη μεσω Πειραια*




Σπιτι ? Τζακι ? Κουβερτες ? Τσαγακια ?
Χουχουλιασμα ?Τηλεοραση ? Σομπα ?
Μπα..δεν θα πάρω !

Η Παρασκευη ΕΦΤΑΣΕ και εγω παω
FREEDAY !
Σιγα μην κατσω μεσα να σκασω..απο την ζεστη !
Θα βρω ολα τα φιλαρακια μου τους ποδηλατες &
θα βολταρω με την ψυχη μου.
Το αρχαιο freeday ρητο λεει :
“οι βολτες υπο βροχη ειναι οι καλυτερες”

Σιγα μην κατσω σπιτι..εσυ ?
Η βολτα υπο βροχη ομως θελει περισσοτερη προσοχη
και γι’αυτο καλο ειναι να εχω μαζι μου καλα φωτα ,
αδιαβροχο , κρανος , σαμπρελα/τρομπα & λασπωτηρες.
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ να τηρησω τους κανονες freeday. . .







Περισσότερες πληροφορίες: http://www.facebook.com/event.php?eid=176712012364752

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου